Destination träningsvärk!

Var längesedan jag körde ett så hårt pass som det här! Där ser man vilken skillnad det kan göra att ha en träningskompis med sig. Hello tävlingsinstinkt.
Jaja. Vi ska i alla fall vara sjukt snygga till Miami resan! Jag tänker ha lika fina ben som typ... Rihanna. (Jag vet att jag kanske skulle behöva gå genom olika operationer för att det ska hända, men man kan väl få drömma? Va?Va?) Och jag har inte ätit en enda sötsak på hela dagen! Inte en enda bit choklad, inte en pretzel, inte en cupcake... inte ens en macka med överdrivet mkt jordnötssmör på. Visst åt jag lite överblivien mac and cheese till lunch, men det var bara för att jag inte orkade laga mat. Och det funkade! Jag var inte hungrig på hela dan! Yay me!

Nåja. Om mindre än tio timmar är jag tillbaka på gymmet igen. Ska plocka upp Elin på vägen dit, så jag får väl offra min tretimmarsnap imorrn. Sen behöver jag väl inte gå förren på fredag i alla fall. Man måste ju vila, eller hur?
  Nu kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0