Det var en gång tre au pairer

... på en skolgård. De var alla 19 år gamla, pigga, glada och nyfikna. Plötsligt insåg en av dem att det snart var helg och informerade de andra om detta. I kör sa alla: Ååå gud vad skönt, då får vi sova!

Jag vaknade halv 1 idag igen. Detta är nog första veckan sedan November jag inte kommer att besöka New York. De planerna blev framskjutna till nästa helg då det förhoppningsvis är lite varmare. 

Jaja, det blir väl en slapp eftermiddag här hemma framför datorn eller en film. Hade tänkt att dra ut och fota alla julprydnader innan de åker ner efter att det har mörknat vilket passar väldigt bra, eftersom jag ändå måste till West Orange för att hämta min halsduk hos Elin. 
Nu är det frukost dags!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0