Ehh... förvirrad

Jag hittade precis två 20 dollars sedlar i mina skor som jag INTE har något minne av att jag har lagt där under gårkvällen. Faktiskt, så bytte jag skor hemma hos Helena innan jag hoppade in i taxin med mna grejor och stoppade därmed ner mina utgånsgskor i väskan för att mina trampdynor försökte begå självmord. Hur kan det då komma sig att 40 dollar har förflyttat sig från min lilla väska till mina skor? Det måste vara någon hemlig portal eller något. Kanske mina skor kommer att börja producera en himla massa pengar snart utan min vetskap. Lite som guldbyxorna. Hur grymt hade inte det varit på en skala? Snälla gud...
Och sen har jag kommit på att små snickers paket är jättebra att ha med sig och trycka ner i ens lilla handväska. Om man skulle känna sig hungrig kan man bara plocka upp dem och äta. Mycket bra när man behöver socker för att hålla sig vaken på tåget!

Nejdå, jag har inte tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0