Helt utsövd

Vilken skillnad det kan göra, alltså! Vaknade av mig själv i morse. Stirrade på klockan och fattade ingenting. Vadå 06.56? Säger mig ingenting. Är det morgon eller kväll? Vilken dag, är det helg? Och framför allt, vart tog mitt rum hemma i Knislinge vägen? (Hade precis drömt att jag hade varit där)
Sedan fattar jag att det är tisdag. Att min dumma mobilklocka inte har ringt (varför har jag fortfarande inte lyckats klura ut), och att jag börjar jobba om exakt 4 minuter. Panik! Klarvaken på en sekund, haha.
Lite mer än en timme senare var jag trött igen. Fixade en jumbofrukost och smög ner till sängen igen, där jag har befunnit mig i halvsovande tillstånd fram tills nu. Klockan är 13.31. Sitter och käkar lunch, dvs bröd med jordnötssmör. Känner mig för lat för att dra igång något "riktigt mat" projekt. Laddar inför dagen istället.
Bara jobb inplanerat idag, kan vara så att föräldrarna kommer hem sent. Antagligen drar jag till gymmet senare, är så skönt att kunna vara där på kvällen utan att behöva stressa.
Hoppas att senare delen av veckan blir roligare! Ska träffa Carina på Dunkin imorrn, och Elin på torsdag, och sen är det fredag! Då blir det säkert lite kul! Fast jag har inte så mycket pengar att spendera haha, måste spara till programvara till datorn, jag har fortfarande bara trials.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0