Jag räknar dagarna.

http://www.youtube.com/watch?v=7XCcMwJNT08 

Försöker även inse att om jag har klarat mig utan att få reda på vad som händer efter senaste avsnittet sedan maj nu, och att jag därför borde klara den en vecka till.
  Men gud... Jag tror på att de som skapade Lost är elaka. Onda. Varför skulle man annars göra sådana cliffhangers? Det är inte rättvist!
  De hade precis en rerun av senaste säsongsfinalen på TV. Som en slags sammanfattning hade de undertexter under som hela tiden sa saker som "Nu är Juliet osäker på om Sawyer älskar henne" och "Mannen som precis knuffades ur fönstret är John Locke. Mannen som går fram till honom är Jacob." Eeehhh... vi har ögon. Vi ser vad som pågår.
  Jag är så fruktansvärt tacksam att det här är sista säsongen! Att jag äntligen kommer att få reda på ... tja, allting! Äntligen! Äntligen! Äntligen! Jag har inte missat ett enda avsnitt av denna serie sen jag var fjorton, och avslutet better be good. Annars åker jag till Hollywood och... gör nåt dumt mot dem som skriver det.

Jag tror att slutet kommer att vara att att planet aldrig kraschar på ön, och att alla därmed kommer till LA. Alla som dör kommer tillbaka till livet, men ingenting av det som skedde och upplevdes på ön kommer att ha hänt. Ingen kommer att känna varandra och de kommer aldrig att få reda på att de var menade att vara tillsammans, att hon var hans syster och alla de banden som de knöt kommer aldrig att knytas och oj så fint och sentimentalt det blir. Jag är nästan säker på att det kommer att sluta så. Det är ett slut som jag själv skulle kunna ha skrivit som jag var den som bestämde, men det känns väldigt förutsägbart. Att jag kommer att böla är en sak som är klar i alla fall. Hur det än slutar, för jag har varit galen i Lost sedan sex år tillbaka. Kommer att sakna det, och ingen annan serie har tagit platsen ännu. Buhu. Vad ska jag nu längta efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0