Jag undrar om...

... om jag skulle bli en modebloggare och fotografera dagens outfits, skulle det betyda att jag får mera gjort? Om jag har kläder på mig får jag alltid fler grejer gjorda än om jag sitter i pyjamas, vilket jag har börjat göra väldigt mkt på senaste tiden. Och om dagens outfit var något jag var tvungen att göra, kanske jag skulle strunta i att byta om till pyjamas igen så fort barnen gått till skolan, och därmed utnyttja min tid till lite vettigare grejer än att sova eller kolla på tv-serier på förmiddagen.

Det kanske är dags att lägga upp lite bilder av vad mina pengar har gått till snart igen? Det måste väl räknas som en vettig morgonaktivitet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0