Lördag

Jag ligger just nu nerbäddad i sängen. Började som sagt jobba redan kl 8 imorse. Jobb och jobb. Det allra jobbigaste som hände var väl att man skulle få dem att lägga ner sina DS och äta frukost. Sedan kom morföräldrarna upp, och sedan kom faster. Ibland är det lite konstigt, för man vet inte om man är on duty eller inte. Jaja, jag bestämde mig i alla fall för att hänga på övervåningen ifall de skulle behöva hjälp. Var inte så farligt. LIlltjejen gjorde manikyr på mig (för tillfället rockar jag mörka naglar med polkagrisprickar) och vi kollade lite på TV. Lämnade ju dem med morföräldrarna igårkväll, och det visade sig att de hade låtit dem stanna uppe extra länge för de (speciellt lillkillen) var lite cranky. Nåja. 
  Precis innan de stack iväg till bion sa fastern att jag inte behövde vara hemma under middagen om jag inte ville, vilket jag tolkar som att jag har slutat och kan göra lite vad jag vill nu! Jippie! Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra ikväll, har ingen ordentlig plan. Sticker nog ut och kollar på lite kameror, kanske eventuellt köper en med. Sedan hyr jag ett gäng filmer och har myskväll om jag inte träffar någon kompis. Vill helst inte vara hemma för sent eftersom morgonen imorgon kan bli rätt tuff.

Först känner jag mig sjukt sugen på en tupplur. Haha, ibland önskar jag att jag hade små ungar så jag kunde ta en tupplur samtidigt som dem! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0