Nashville, TE

Nu har en ny liten gnista tänta inom mig. Den heter Nashville, Tennessee, April, Billiga biljetter. Nu ska allt klaffa med datum, and we are off! Woho! Mot cowboys, sheriffer, countrymusik, gospel och westernridning! (Behöver jag nämna att jag antagligen kommer att tvångskrama hästarna när jag kommer dit?) Har precis kollat på lite bilder och så, och det här är absolut ingen omöjlighet. I och för sig är det bara en weekend vi kommer att åka på, men ändå!

Idag kan jag även stolt meddela att jag för första gången på 7 år har burit cykelhjälm. Jodå. Jag är en bra förebild. Där ser ni! Cyklade med barnen i eftermiddags, det var jättekul. Såååå skönt att äntligen få lite solsken. Piggade upp mitt humör rätt så rejält. Och jag tror jag chockade barnen lite med att visa att jag faktiskt har kondis...;)

För övrigt kan jag säga att jag ska på bio imorrn. Ovanligt. Och NY på lördag. Ännu ovanligare. Jehepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0