Nedräkningen har börjat!

Idag är det exakt två månader tills mamma och lillebror kommer hit! Därmed är det exakt två månader tills jag även tar ut min första ledighet. Gud vad skönt det ska bli... Jag har redan gjort upp ett långt program som de ska med på, vare sig de vill eller ej!

Har precis kommit hem från att ha skjutsat hem Elin från gymmet. Vi hann inte göra lika mycket som igår, men jag är ändå nöjd. Mina muskler verkar ha återhämtat sig bra från gårdagens strapatser, jag känner inte ens av en enda liten bit tröningsvärk.

Ikväll blit det fika med Suss, Elin och en ny Elin. Jag undrar varför alla människor döper sina barn lika. Massa namn som börjar på E. Jag har en känsla av att namnen Emma och Elin är gravt överrepresenterade bland folk i min ålder. Fick hela Sverige blackout i början av 90-talet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0