Sherlock Holmes

Vilken cool film! Jag känner bara för att kasta bort allt amerikanskt och börja prata brittiska, gå runt i artonhundratalsklänningar och vara smart och artigt kaxig. Vilket jag nog bara kan drömma om.
  Robert Downey Jr och Jude Law var helt prefekta i huvudrollerna, fanns nästan mer kemi mellan dem än mellan dem och deras respektive flickvänner. Satt och skrattade i biosalongen flera gånger, de var helt klockrena.  Som en blandning mellan rockstjärnor och actionhjältar med en liten dos Jack Sparrow. Det var en sådan film man helt enkelt inte vill ska sluta. Hade nog kunnat sitta där och bita på naglarna en bra stund till. Åååhh.... den här filmen kommer definitivt att få en uppföljare och är den lika bra kommer jag att se den så fort den går upp på vita duken. Helt underbar film!

Idag har jag även ätit på världens godaste japanska restaurang med värdmamman och lillkillen och tjejen. Hur gott som helst! Fick en så stor portion att jag inte tror att jag kommer att behöva äta förren nästa vecka någongång...

Helgens planer om NY kanske blir inställda, så jag har ingen aning om vad som händer imorrn. Damn this cold! Huga, vi hela tre minusgrader... jaja. What to do, what to do? Gymmet och filmkväll antagligen... Måste försöka spara lite pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0