Söndag

Lördagen inleddes med ett par telefonsamtal till gamla Sverige! Jag tycker faktiskt det är dags för min familj att skaffa Skype nu... bara så ni vet (hint hint).
  Ska vara klar för en shoppingrunda på route 24 snart. Egentligen har jag inte pengar att handla för, men vi kanske hittar någon rea i alla fall. Ska börja spara nästa vecka istället, eftersom de kommer det är betala-gymmet vecka. Tydligen hade de inte fått pengarna från förra månaden fast jag vet att jag INTE har dem på mitt konto, men de sa att jag kunde betala förra månadens avigift kontant istället. Så 60 dollar är redan borta. Jippie... plus att jag måste betala bensin, så där försvinner säkert tio dollar i alla fall. Suck. Hatar att vara skyldig folk pengar, man vet inte hur mycket man själv kan göra av med... det suger. Måste skynda mig upp och räkna ut hur mkt bensin jag är skyldig dem.
Jaja. Sen blir det fika ikväll tror jag. Och i säng hyfsat tidigt så jag inte behöver köra zombielooken imorrn som jag gjorde ungefär hela förra veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0