Torsdag

Trodde för ett ögonblick att jag hade åkt på någon magsjuka innan. Träffade en nanny igår vid skolan som berättade att hon hade tillbringat natten innan över toastolen, och för ca en halvtimme sen kände jag hur det rörde till sig i maggropen. Stod där och kväljdes i några minuter innan jag kom på att jag inte käkade någon frukost innan jag drog till gymmet och tillbringade nästan en timme på träningscykeln, mycket mer än vad jag i vanliga fall brukar göra på rullbandet. När jag cyklar får jag tydligen inte håll som när jag springer, och kan därmed hålla igång mycket längre. Så där har ni det. Jag tränade precis så hårt att jag nästan spydde. Nu kan ni inte gnälla på att jag tar en extra fika då och då!

Sitter just nu och käkar mina älskade vegetariska köttbullar med spaghetti, godaste hemmalunchen på länge! Och dessutom slipper jag rusa inom Subway på vägen till skolan senare... Ska kolla alla mnina vanliga sidor och mejl innan jag kryper ner  i sängen och slappar tills det är dags att gå upp igen. Ikväll ska jag antagligen träffa Elin och äntligen få tillbaka min halsduk som jag glömde i hennes bil på nyår. Varje gång jag har varit hos henne har jag lyckats glömma saker haha.

har även gjort upp lite planer för helgen tillsammans med Carina. Eftersom ingen av oss hade några egentliga planer ska vi besöka Chinatown och Central Park, och sen tror jag att jag har prickat av allt på min lista av saker som jag behöver se i den här staden. I och för sig har jag inte varit på något museeum än, men jag tror jag sparar den aktiviteten till föräldrarbesök. Sen blir det att utfoska de större städerna här omkring med gott samvete! Jag vill åka till Boston...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0