29 grader

Ibland gillar jag att kvällsolen lyser in på mitt rum.
.
Det här är inte ett sådant tillfälle. Jag håller på att koka bort. Gick bort till affären innan och höll på att dö, var nästan tvungen att sätta mig ner för jag blev helt yr. Frisk är jag nog inte än tyvärr... ska bli intressant imorrn att åka in till Kristianstaddagarna och springa runt där. Oh my. Ska förfesta hemma hos Carl innan, får hålla tummarna att jag inte fastnar i en fotölj (hur stavar man förresten fotölj? Futölj? Fetölj? Inget ser rätt ut, speciellt inte det sistnämnda).
.
Idag har jag varit duktig! Har skrivit mitt CV inför jobbcoachen på måndag, jag har gjort en superduperavancerad teckning av John Lennon och läst färdigt Kryptan (ni MÅSTE läsa den). Så kulturell jag känner mig. Helst hade jag velat ragga upp nån och gå och se Eclipse, men efter mitt äventyr till affären känner jag mig tveksam. Det börjar bli sent med... jaja.
En glad bild från USA kanske får mig på bättre tankar!

Kommentarer
Postat av: pappa

...fåtölj....

2010-07-17 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0