Eclipse

Sitter och fönar håret och gör mig redo för kvällen. Blir som sagt bio ikväll tillsammans med Louise, första gången sen jag kom tillbaka. Haha, innan gick jag nästan varje vecka borta i USA! Fast då hade jag ju mer pengar att röra mig med, inte så konstigt att jag inte kan gå lika ofta här trots allt.
Har inte alls höga förväntningar på den här filmen måste jag erkänna, tror väl att den kommer att vara ungefär som de andra. Ser den mest eftersom man känner sig som värsta losern om man inte har sett den. Tydligen har min lllebror tittat på den, och då känner jag mig verkligen efter. Illa.
.
Nåja, kommer en liten recension av den när jag kommer hem. Until then, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0