Fredag

Jag behövde verkligen den här dagen!
.
Vaknade imorse och bestämde med Helena att vi skulle dra till stranden eftersom alla våra andra vänner verkade ha fått tråkslag och jobbade och andra konstiga saker. Plockade upp en rolig kompis till henne i stan och körde sedan mot Yngsjö där vi blev kvar tills eftermiddagen, jätteskönt! Underbart väder och härliga människor. Stack hem till pappa för att hämta några filmer med blev kvar där i några timmar, stack hem och hann knappt ut och in ur duschen innan Emma och Jessica kom hit. Tvingade dem att kolla på mina USA bilder mohahaha... och lite andra bilder med;P. Mysigt!
Nu när jag sitter mig ner känner jag mig lite darrig, är ganska glad att jag inte badade så mycket som jag brukar göra eftersom jag fortfarande har feber. Är jättehungrig och funderar på om jag ska äta upp elefantsnörena jag fick av pappa innan och glo på en film.
.
Imorrn vet jag inte vad som händer, men det visste jag inte igår vid den här tiden heller och det var typ den bästa dagen den här veckan, så jag håller det öppet! Nu ska jag varva ner och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0