God Morgon!

Jag till bringade i stort sett hela dagen igår med att svettas. Det var hemskt. Jag trodde verkligen jag skulle avlida. All värme stiger ju, och bevisligen stiger det till mitt lilla rum. Uschusch. Höll på att smälta.
.
Vaknade idag och drömde att jag aldrig åkte hem från USA, utan att jag hittade en superbra ny familj i upstate NY. Gud vad jag saknar USA och mina vänner därifrån! Det är exakt tre veckor sedan jag kom hem... Ligger i sängen och lyssnar på Dixie Chicks och försöker göra mig redo att gå upp. Jag ska, håll i hatten nu, städa rummet idag! Har inte gjorts sedan jag kom hem, så det är dags nu.
.
Ikväll blir det att pallra sig iväg till Tyringe och Emelie, för det är fest! Ska bli jättekul.
Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0