Insomiac

Har börjat sova konstigt igen. Kanske är det för att jag har vilat så mycket de senaste dagarna som dygnsrytmen har börjat rubbas. Nåja, vaknade redan innan kl 7 imorse och trots att jag var jättetrött kunde jag inte somna om. Mamma kom in och frågade hur jag mådde, jag tog tempen och den var uppe på 38 grader igen. Kanske inte låter mycket men jag har så pass låg kroppstemeratur att det känns som mycket för mig.
Mot vårdcentralen då! Läkaren var jättetrevlig och det gick fort, hon hittade inget fel på mig så antagligen är det ett jobbigt virus jag dras med. Skönt att slippa antibiotika och pencillin.
Jag tar det nog lugnt idag med, men imorrn får det räcka! Jag måste fixa mitt CV, vill ut och röra på mig och träffa människor och andra saker! Att bara sitta hemma är jättejobbigt och uppenbarligen hjälper det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0