Nattblogg

Har precis kommit hem och känner inte för att sova, fast jag vet att jag borde göra det med tanke på att jag ska upp i vettig tid imorgon och köra bil.
.
Vad har då hänt i mitt liv de senaste dagarna? Saker har äntligen börjat sättas i rörelse. Jag har fått en jobbcoach i Kristianstad och känner på allvar att jag äntligen har kommit ifrån min rit/skrivkramp som har hängt efter mig sedan jag kom tillbaka från staterna. Hade gärna satt mig med det nu och börjat pyssla, men hade nog blivit klar i lagom tid till att gå upp imorgon.
Dagen började med ett besök på arbetsförmedlingen, fortsatte med en trevlig visit hos farmor som fyllde år (hon hade tårta och det uppskattades!) och avslutades hos Louise med en massa roliga människor och gott vin.
Vädret har inte varit så dödligt varmt idag, tack gode gud för det, behövdes verkigen en paus. Imorgon hoppas jag att vädret är på g igen, för då bär det av till Åhus! Underbart, nuska jag minsann bättra på brännan så det står härliga till! Lovely!
She is a one of a kind, she is the last of the american girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0