Pain in the ass

Sucess! Jag kom in till Arbetsförmedlingen imorse! Wiho för mig! I och för sig fick jag sitta och vänta i nästan en timme innan de släppte in mig.
.
Nåja, hon jag fick prata med var i alla fall jättetrevlig och hjälpsam. Blev inbokad på en massa grejer och hon rådde mig till att söka jobbcoach. Jag har nu tillbringat de senaste timmarna med att sitta och gå genom coach för coach, stora som små... det, my friends, is a pain in the ass! Fem sidor med sådana, och jag tror jag har kollat på alla som finns! Ja, vad gör man inte för ett jobb. Nu har jag i alla fall begränsat antalet till två, och behöver bara välja. Detta måste dock ske ikväll eftersom de ville att jag skulle lämna besked till dem imorrn.
Känns bra att ha det gjort, i alla fall. Snart är jag inne i leken!
.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Skulle till stranden men det blev för sent, och sedan dess har jag inte orkat sysselsätta mig med något förutom att försöka överleva värmen. Man kan nästan inte vara uppe på mitt rum längre. Jag har slutat använda täcke, har båda fönsterna vidöppna och börja tycka att nattlinne är en väldans dålig ide. Dessutom vaknar jag redan vid halv sju snåret på morgonen och är klarvaken redan efter att ha sovit några timmar. Vad händer? Detta är inte likt mig! Tror jag har för lite att göra... men det hjälper ju inte av att jag vaknar så tidigt att om jag inte somnar om så behöver jag ett par timmars naptime på eftermiddagen.
Nej, nu ska jag göra the final decision och sedan önska att en Marabou chokladkaka materialiseras framför ögonen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0