20.38

Så har en dag kommit och nästan gått i landet lagom. Dagens planer var att liksom igår bege sig mot Yngsjö, men nu sade vädergudarna STOPP, för imorse när jag gick upp regnade det lite. Kanske lika bra det, jag vaknade upp med fruktansvärt ont i halsen. Detn kanske har något med att göra att jag låg i vattnet i en halvtimme igår och sedan inte torkade på några timmar eftersom solen inte ville samarbeta med våra önskningar då heller. Jag blev minsann brun ändå, utan att bränna mig! Amazing!
Vad mer har hänt? Jo, jag var ute och sprang en runda härom dagen! Hör ni! Efter två månader har jag gett mig på det igen, halleluja.
Sedan dess har jag haft sådan träningsvärk att jag knappt kan böja på benen.
I förrgår umgicks jag med Louise, Josse och Jennie! Underbara tjejer, hur söta som helst och man kan sitta och snacka om vad för random och galna saker som helst! Haha...
Jennie har också en blogg, det har alla förresten, och eftersom hon var så söt och länkade till mig så får hon det tillbaka! Kolla in den, hon är en superhärlig tjej och så får ni dessutom världens bästa musiktips!^^
http://jennieljunggren.blogg.se/
.
Nej. Idag har nå got otroligt hänt. Jag har STÄDAT. I. KÖKET. I och för sig för att mamma nog hade kastat mig ur huset om jag inte hade gjort det. Men men. Det tog lång tid, var varmt, svettigt och jag fick lite ont i armen av att lyfta på allting. Så otäckt. Huga.
Suttit och ritat och kollat på Supernatural i eftermiddags, bara skissat lite grann och lagt in en sak jag ska öva upp mina Photoshop kunskaper när jag hinner. Imorrn blir det jobbhunting, och sedan ska jag på bio med Louise på kvällen. Eclipse, blir det. Jag har kapitulerat och bestämt mig att kolla om Bella ler något mer i den här filmen än i de andra... det är egentligen den stora frågan. Jag vet hur allting slutar. Ska jag berätta? Mohahahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0