Alla kan ta det lugnt

Jag är inte längre självmordsbenägen. Solen skiner, jag tog en promenad, hittade en skog och höll på att springa rakt in i en flock med kanadagäss. Sedan satte jag mig på en stubbe en bit därifrån och pratade med några fåglar i värsta prinsess anda. Inte speciellt van vid naturen efter åtta månder i storstan, så jag ryckte till vid första bästa vingfladder.
Det var för varmt för att gå omkring ute, så jag gick och kände på poolen som min LCC har. Riktig swimmingpool, superhärlig. La mig och läste samma bok som jag läste på planet till staterna, men hann inte stanna där så länge innan min LCC och hennes dotter kom hem.
Dottern bjöd in mig att spela på hennes Wii, och där blev vi sittandes i några timmar. Hon är verkligen supergullig och man märker att hon anstränger sig för att jag ska känna mig hem hemma. Samma sak med min LCC. De är några av de finaste människor jag har träffat och är så tacksam över att jag bor här för tillfället. Det är som semester!
Nåja, snart ska jag ut på sushi. Hatar verkligen att inte ha någon bil och vara beroende av att folk ska hämta mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0