Oj

Kommer ni ihåg den där listan som jag skrev igår? Jag som kände mig så duktig som faktiskt planerade för en gångs skull.
Hahahaha. Jag sov till 1.30 pm. Eller 13.30, som jag kanske får öva mig på att säga nu. Åt frukost, tvångsgosade med katten lite, spelade lite Wii med lillebror och städade upp på rummet. Sedan ville mamma att jag skulle följa med till nya Konsum och hjälpa henne bära kassar. Och som den duktiga dottern jag är gjorde jag det. Efter det åt jag godis och fick äntligen dricka Loka som jag har saknat något så fruktansvärt, och när klockan var 21.30 lyckades jag somna igen! Vaknade vid midnatt och gick in på datorn... det är ju fortfarande tidigt!
Men vad hände med all den tiden jag skulle ha lagt på att göra nyttiga grejor? Långpromenader osv? Jag har ingen aning. Jag vet inte om det är jetlag, men jag är KONSTANT sömning. Hela tiden verkligen! Och det är ju inte precis som att jag bara har legat hemma och såsat de senaste dagarna. Nåja, hoppas det blir bättre imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0