Pust!

Sådär ja! Jag har tillbringat de senaste fem timmarna med att:
1. Skriva in mig på Arbetsförmedlingen, Monster.se och Offentligajobb.se. Men på arbetsförmedlingen måste man skriva in vilka yrken man vill söka. Och de är jäkligt specifika. Hej, jag heter Elinor och vill bara ha något som ger mig lite pengar.
Tillslut blev jag så trött att när någon sajt frågade mig vad jag hade för karriärsmål att jag skrev "Författare och konstnär med odödligt rykte som det kommer att evolvera till en legend och pratas om långt efter din död." Ha! Där fick dem! Ska de vara så specifika så får de banne mig ta att jag blir specifik också... mohahaha.
Nej. Det skrev jag inte. Jag skrev något i stil med " Vad som helst" bara att fylla rutan, hoppas jag kan ändra det senare.
.
2. Skrapa loss den brända mjölken i grytan från lasangebaket igår. Mamma hade flyttat på svinton sen senast, så jag stod med diskborsten i säkert en halvtimme och kämpade tills min arm höll på att trilla av. Innan jag upptäckte att svinton låg precis bakom disktrasorna under vasken.
.
Nu tänker jag lägga mig i solen och läsa ett tag innan jag tar itu med tvätten eller ritar lite. Måste vila hjärnan, den går alldeles för mycket på högvarv.
Från midsommar. Jag "posade fint".

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...av detta kan vi lära oss...never loose track of your SWINTO ! Eller som det heter på webspråk....NELoTRoYSWI

2010-06-28 @ 19:43:01
Postat av: Elinor

Så sant som det var sagt. Mer Swinto åt folket!

2010-06-28 @ 22:17:44
Postat av: Erika

När får vi andra bilderna från midsommar =) Har du tid får du gärna maila dem, är det några som du vill att jag inte ska lägga upp på hemsidan så är det bara att hojta till ^^

2010-06-29 @ 02:44:56
Postat av: Elinor

Du, jag ska se om jag inte kan winzipa dem så jag kan skicka över alla i en fil på msn, blir lättare då? :D så slipper vi sitta och klicka en och en... ska bara haffa lillebror så får han hjälpa mig med det!:)

2010-06-29 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0