Shrek - Forever After

Jag tror jag håller på att bli hjärntvättad. Inte nog med att man tittar på Nickelodeon på sin egen fritid, så går man och ser barnfilmer en fredagskväll. Och tycker att alla trailers på animerade filmer i förhandsvisningen verkar jättebra.
Jag älskar animerade filmer. Och humor. Kommer nog aldrig att växa upp på den fronten. I ärlighetens namn, varför skulle man egentligen vilja göra det?
Jag och grannen bestämde häromdagen att åka och kolla på den nya Shrekfilmen. Några skratt bjöd den minsann på, men ettan och tvåan var bättre. Men det spelar ingen roll, jag kommer alltid att älska Shrek. Mästerkatten i stövlar liknande min egen kisse väldigt mycket och var tillsammans med Åsnan höjdpunkten i filmen. Satt och skrattade i alla scener de var med.
Har inte skrivit så mycket de senaste dagarna för att det helt enkelt inte har hänt så mycket att berätta om. Frukta icke, jag lever!
Imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon och sedan jobba på kvällen. På söndag har jag lite planer, men tänker hålla det hemligt än så länge. Tänk efter vilken dag det är på söndag och vad svenskorna i Livingston kan tänkas göra med den. Hehehe.
Nej, nu ska jag surfa lite så jag får min dagliga internetfix och sedan sova som en stock. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0