Spenatlasange

Nu kör vi en liten revival av mitt föredetta mattema på den här bloggen. Jag lagar för tillfället spenatlasange! Min favoriträtt, spenat är något bland det bästa jag vet. Inte skolans hemska stuvade historia, men min lasange, en fräsch sallad, TGI Fridays Tuscan and Spinach dip... så gott! Nästan så att man funderar på att åka upp till Fridays i Stockholm så jag kan få mig min dipp!
Var uppe i hyfsad tid imorse och åkte till Åhus där Louise och en massa annat folk har campat över midsommarhelgen. Kul att träffa lite nya människor, och att ligga på stranden är ju aldrig fel! Jag misstänker dock att jag brände mig rätt duktigt.
Vad som händer i kväll vet jag inte riktigt. Känner inte egentligen för att gå ut och göra något speciellt. Kanske kollar jag bara på en film och äter den överblivna jordgubbstårtan som mamma bakade igår... yummy! Dessutom måste jag skriva in mig på arbetsförmedlingen... blä. Eller Yay! Det beror väl på hur man ser det. Blä för att det är mycket mer komplicerat att skriva in sig än vad jag trodde, men Yay blir det väl om jag får ett jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0