The blogg is back!

Jag undrar om det fortfarande är någon som läser den här, men tanke på att jag inte skrivit ett ord på någon vecka. Kan ju meddela att jag är hemma i svedala igen och jag saknar USA så mycket att jag sprängs. De hade alltså rätt i början när de pratade om hemlängtan och berättade att när man kommer hem så saknar man USA med. Något. Så. Frktansvärt.

Oh well. Jag kommer tillbaka. Och jag kommer att fortsätta blogga bara för att jag tycker det är kul. Självklart kommer jag att ändra inriktning här, så när jag har kommit tillrätta kommer det igång igen.

De närmaste dagarna kommer nog att tillbringas med att träffa vänner och familj, och sedan är det midsommar vilket jag ser jättemycket fram emot. Kommer nog att ha power point presentation om min tid i USA för mina stackars vänner då!

Nu ska jag in till stan, hitta en adapter till datorn så jag kan skypa me the US. När jag sedan har fått igång min laptop så ska jag bränna massor med skivor till bilen med min älskde USA musik och så ska jag framkalla massa foton därifrån. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0