Fredag

Gud vad skönt om jag hade kunnat få sluta nu! Skulle egentligen gjort det, men sen blev lillkillen bortbjuden på en playdate som jag måste hämta honom från en halvtimme. Innan dess ska jag vika klart tvätten och sätta igång mitt eget så att tunikorna jag smutsat ner de senaste dagarna är rena och fina till senare!
För övrigt håller sommarvärmen i sig. Im lovin it! Trots att man håller på att kokas i bilen längtar jag inte tillbaka till tiden för två veckor sedan, jag hade kunnat ha det såhär nu! Tyvärr ska det bli kallare i början på nästa vecka!

Idag har det vårstädats så det stått härliga till! Jag har rensat ut mitt skrivbord (en fullpackad sopsäck blev det) och städerskan har klorifierat mitt rum. Luktar lite badhus här nu, men det får man tåla. Golvet glänser banne mig, och jag kan änvända min dusch igen (ingen mer död-djur lukt!:D). Yes yes yes!

Om ganska exakt ett dygn är jag på Newark Liberty Airport och plockar upp mamma och lillebror. Längtar som fan! Men innan dess ska sängar dras ut och bäddas, rummet ska återställas till normaltillstånd, ett besök hos LCCn eftersom jag inte kommer på mötet på söndag och en middag med vännerna ska hinnas med ikväll.

Jaja, nu ska jag springa och fixa färdigt tvätten och sedan ut i solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0