Helgkurs 18-20 April BOKAD!

Om det är några som skulle vara oroliga över min nuvarande studiesituation kan jag säga: Det är lugnt. Trots att Elinor inte har suttit i en skolbänk på 9 månader (shiiiit) så har hon nu tagit tag i sig själv och anmält sig till Long Island Au Pair classes tillsammans med Rowena och Carina. Eller rättare sagt, värdmamman ringde imorse och anmälde mig för att hon ville ha det överstökad. Och jag ville ha det överstökat. Så. Its done! Amerikansk musikhistoria ska jag plugga under dessa dagar. Inte för att det fanns så många klasser att välja på, typ fyra stycken och jag vill inte slänga mig ner i någonting som verkar alltför tråkigt. Helst hade jag velat göra något kreativt men detta kan nog vara kul med...

Zumban imorse var jättekul! Är nu mera uppskriven på listan där. Den första halvtimmen var det styrketräning (jag är rädd för att inte kunna röra mig imorrn) och andra halvan var typ latinodans/aerobics. Tja... jag hittade på lite egna rörelse ibland och hoppades att instruktören inte såg mig. Men jag snubblade i alla fall inte, och det är positivt. Hursomhelt hade jag grymt kul, man vevade med armarna i luften, skakade rumpa och ett par spontana "Rrrrrrrrri!" blev det med (inte från mig dock). Ska gå dit varje fredag är planen.
  Jobbade bara till fyra i eftermiddags, asskönt! Var fruktansvärt trött, så jag smög ner till sängen och kollade på "Are you smarter than a 5th grader?" Dagens citat från detta program. 
 Programledare: If you answer this question right you will be up at 50 000 dollars!
Tävlande: Yay! (Hoppar omkring)
P: In wath city 1789 did a mob attck the Bastille?
T: Its gotta be Rome! Im locking in that answer.
  Detta kom från en world history teacher. All amerikansk tv är inte skit.

Nej, nu ska jag strax fixa till mig lite, ska hämta upp Beverly för att äta och sedan sticka till bion för Alce i Underlandet. Äntligen får jag se den! Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska på middag hos Suss tillsammans med klanerna S och Wilson och Rowena. Pizza vilket betyder gratis mat i alla fall! Det tycker vi om. 
  Sen vill jag bara säga TACK till min kära moster för kortet som damp ner i brevlådan idag! Inte lång tid kvar tills jag inte är tonåring längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0