How to lose anger in 5 ways

1. Skriv ett inlägg på bloggen med alldeles för många svordomar (Se nedan. Eller inte, om ni har svaga hjärtan.)
2. Sätt ihop en lista med depplåtar på Spotify med låtar som du inte lyssnat på sen emoperioden 05.
3. Ta ut din ilska på något omedvetande föremål (en av mina strumpor har fått lida)
4. Städa. Ja det hjälper. Även om du inte gör det, känns det som att du gör något åt situationen.
5. Gnäll. Hos alla som orkar höra. Facebook. Vänner. Värdföräldrar. Nallebjörnen.

Som sagt verkar stormen här närma sig Gudrun. Eller i alla fall Per. Jag bara väntar på att strömmen ska gå, att ett träd ska ramla in i taket eller att glasen ska blåsa in.
  Hursomhelst är jag bannlyst från mitt rum. De har en jättestor "dammsugare" som kan suga upp vattnet där nere och jag har precis tillbringat en timme med att flytta upp de viktigaste grejorna till ett av familjerummen där jag kommer att få bo några dagar framöver. Arrghhh! Vet ni hur morgonpigga de är i detta huset?? Jag sover utan problem till lunchtid och stannar gärna kvar därnere en timme i alla fall för att vakna till, men här är de uppe och hoppar redan vid 8-9. Kanske slutar med att jag går ner och lägger mig på soffan i lekrummet för att få lite frid, jag hatar att inte kunna somna när jag är trött och är jag inte bekväm är det inte omöjligt att jag gör lite konstiga saker för att somna. Jag har gjort underligare saker för att kunna somna.
  Buhuhuhuhu, jag har inte ens tillgång till en egen dusch. Eller dörr till rummet där jag sover.

Just det! Anna Bergendahl vann. Inte rätt låt enligt mig. Tyckte den lät precis lika tråkig som alla de andra balladerna. Inte för att någon av låtarna det här året fick mig att hoppa av lycka, men liksom... nej. Jag går i ide om jag träffar någon här som vet vad Eurovision Song Contest är.
  Jag saknar The Ark. Och till och med Roger Pontare. Fast inte operan från förra året. DET var det värsta jag har sett.
  Sverige är körd när vi kommer till Norge.



Har inte varit inne i NY på en månad nu, nytt rekord sen jag kom hit! Men jag saknar det så sjukt mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0