Måndag

Oj, hoppsan. Kan någon förklara för mig hur klockan plötsligt blev 11? Jag hade ju tänkt att somna någorlunda tidigt ikväll... nåja... aint gonna happen.
Jobbat hela dan, men det var inte så farligt som det kunde ha varit. Fick besök av lillkillen imorse innan jag hunnit vakna/kliva ur sängen/klä på mig för att han ville spela på min iPod Touch. Rätt smart med tanke på att jag verkligen inte har energi att protestera innan klockan 9 på morgonen. Vi blev kvar där i någon timme, sen lite TV och efter det en playdate med Suss och hennes flickor. De lekte bra en lång stund, och jag slutade någon gång runt fem. Barnens lovveckor är tuffa. Jobba från 7 till middagstid varenda jäkla dag får mig ur gängorna.
Träffade Suss och Carina ikväll, lyssnade lite på music och snackade skit.
Jag tänkte väl mest visa att jag lever här borta, och svära lite över att det kommer att komma mer regn än det gjorde vid översvämmningen. F(PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP)ck. Sen ska det bli supervarmt i slutet av veckan, och då ska vi in och hänga i Central Park hela eftermiddagen!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

..."jobba från 7 till middag varje dag..." Gotta be kiddi'n me :-) ??

2010-03-30 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0