Oscarsgalan

Jag hade ju helt glömt bort att det var idag!

Var ju egentligen meningen att jag skulle gå på bio, men det blir senare i veckan eller nästa helg. Nåja, efter att ha haft en extremt slapp eftermiddag stack jag iväg till Target för att kolla lite på hörlurar. (Mina gamla råkade ju få en liten tripp i tvättmaskinen förra veckan). Hittade inga, de är verkligen jättedyra här. Grrr.

Stack hem igen, och samlades med resten av familjen för glass och kollade på red carpet.
  Jag kommer aldrig att sluta förvånas  över amerikansk TV. Och de här människorna som intervjuade kändisarna var värre än någonting jag har sett innan. Till att börja med såg de ut som om de hade kommit direkt ut ifrån Barbie-fabriken, och pratade med samma röstläge som Blondinbella på helium. Till och med George Clooney såg lite skakad ut.

Nåja, galorna ser väl ut som galor gör mest. Ben Stiller delade ut priset till bästa smink utklädd till en Avatar med väldigt orangea ögon.  Precouis verkar vinna en hel del priser. Håller på med boken nu och är jättesugen på att se filmen, tydligen ska den vara jättestark.

Har egentligen inte sett så många av de här filmerna, men det kanske är dags att se lite seriösare filmer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0