Thailand? Hell no!

Jag har länge velat åka dit, men just nu känner jag bara att nej tack. Vaknade och läste på Aftonbladet om kubmaneter, små nästan osynliga dödsmaskiner. Jag fattar inte! Varför har man inte fått reda på det tidigare?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6723047.ab 

Så. Nu har jag fått avreagera mig på det!

Fredag! Woho! Betyder sovmorgon imorrn, då det även bara är två veckor till finbesök från Sverige. Har som sagt inga planer på vad som händer i helgen, men ska försöka gå och se på Alice i Underlandet, i 3D såklart! Finns det hemma i Sverige?

Nej, ska in i duschen strax och sedan fortsätta med tvätten.

Kommentarer
Postat av: Erika

asg Ja, Elinor, biografer med 3D är hyfstat vanligt och finns i de flesta större städer i Sverige. Vi är inte bara bonnadrängar med tre hela tänder som vallar korna på eftermiddagarna ;)

2010-03-06 @ 18:01:34
Postat av: Elinor

Haha... men de flesta större städer i Sverige...? Är inte det typ... 3 st? jag hörde att i Skåne finns det i Malmö och thats it eller är jag fel ute nu eller?;P:)

2010-03-07 @ 07:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0