Tisdag

Jobbade bra mycket längre än vad jag hade räknat med. Värdmamman jobbade hemifrån idag vilket betyder att jag brukar få hyfsat tidigt.

Klockan är fem minuter över nio och jag har precis kommit ner på mitt rum. Pust.

Nej, det är faktiskt inte så farligt. Både lillkillen och lilltjejen har i stora drag skött sig idag och den sista timmen jag jobbade var i stort sett att jag gav smakråd till bat mitzvah kläder och kollade på Svampbob. Worse things to be done. Ligger just nu i sängen och käkar grönsakschips och slappar framför datorn. Imorrn ska jag till gymmet för första gången på ett bra tag... jag har inte kunnat gå på evigheter på grund av stukade fötter, snödagar och förkylningar. Så ingen får gnälla. Imorrn ska jag ta med mig Beverly dit, hade varit kul att ha en träningskompis.

Annars är det inte så mycket kul som är planerat. Jag är i save-money-mode, vilket betyder att jag måste undvika galna shoppingrundor tills mamma och Jonte kommer hit. Håller på att längta ihjäl mig! Blir ju inte bättre av att nästan alla mina vänners familjer kommer hit typ i helgen och nästa vecka... Buhuhu, vill inte sitta hemma om alla andra springer runt i NY med sina familjer...

För övrigt var det skitkallt idag. Trodde jag skulle frysa häcken av mig, vill ha vår NU!! Men i helgen ska det i alla fall bli ca 50 farenheit, lite varmare i alla fall. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0