Fy fan

Vilken hemskt start det har varit på dagen! Loggade in på facebook som vanligt och såg att någonting hade hänt med Louise, hade ingen aning om vad. Anyway, blev till att sticka till 7Eleven, köpa telefonkort och försöka ringa hem- inget svar.
Fick i alla fall till slut tag på Kevin som informerade mig om läget- tack gode gud säger jag bara! Fortfarande lite skakig och chockad, men får väl fortsätta telefonterra Perssons tills jag får tag på henne. Skönt att veta att det inte var så allvarligt i alla fall.
Nu ska jag försöka lugna ner mig så att jag inte gör en höna av en fjäder och kan jobba utan massa nervösa ticks i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elinor! Såg detta efter jag skickat meddelande till dig på facebook. Har också varit i chock hela dagen. Dom hade verkligen Änglavakt...Har du försökt ringa hem till oss idag? Läs mitt meddelande. Vi hörs. Du kan ringa när du vill...KRAM

2010-05-14 @ 00:00:26
Postat av: Elinor

Hejhej... försökte ringa vid 12 tiden härifrån när jag hade sett vad som hade hänt! Hoppas allt blir bättre snart, kramn!

2010-05-14 @ 05:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0