Går in i väggen?

Ungefär så känns det just nu. Som om jag gjorde det igår. Haha, jag är verkligen inte speciellt stresstålig. Helst galen natt igår... Blev en racer tur till gallerian för att hitta en klännning och ett par snygga skor när jag för en gångs skull hade lite pengar över. Skorna är skitsnygga, älskar dem! Har aldrig haft ett par som är så höga, och jag ramlade inte en enda gång i dem igår! Visar dem så fort jag orkar fotografera.
Vi kom fram till klubben igår, bara för att mötas av ett gäng polisbilar. Snacka om att vi blev chockade! Det visade sig att det hade kommit för mycket folk till klubben och de hade fått stänga allting och kasta ut alla människor. Efter många om och men stack vi till vårat stammisställe i Greenwich Village, där det var bra drag som vanligt. Hade jättekul och träffade många roliga människor, var kul att lära känna folk som jag inte har träffat så mycket innan lite bättre.
Problemet kom när vi skulle ner i tunnelbanan efter äventyren. Jag hittade inte min nyckel i väskan! Måste ha tappat den när jag öppnade väskan för att betala taxin, det finns ingen annan förklaring. Panik! Blev att åka till Hoboken och kolla i bilen, men vi hittade inte den där. Tillbaka till Manhattan kl halv 6 på morgonen för att ta bussen hem eftersom vi inte kunde ringa på dörren så tidigt. Problemet var bara att den första bussen inte gick förren kvart över 8. Hej kära McDonalds. Hej trötta Port Authority. Hade värsta ångesten över att berätta för världföräldrarna, men de var lugna.
Måste ha sett rätt kul när Suss och jag knallade hem från bussen vid 9 tiden på morgonen i gårdagens smink, rufsigt hår och påsar under ögonen. Hon är bäst som stannade kvar och väntade på mig så länge.
Gör en favorit i repris från förra lördagen. Chips, pizza, Ben, Jerry och ett par filmer. Har precis kollat på Uptown Girls, bölade som vanlgit när jag såg den. Världens mysigaste slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0