Gilla, gilla, gilla idag

Ännu en snabb lista på sådant som har hänt idag, bara för att jag är för trött för att skriva ett ordentligt inlägg. Haha, jag kommer ihåg när mamma och Jonte var här för några månader sen, och klagade på att det var sååååå mycket att gå och att de var såååå trötta. Haha. Ni hade stupat efter halva dan idag.
Jag har....
... gått genom hela Bleecker Street. Två och en halv gång.
... gått på fel tunnelbana och hamnat i The Bronx
... blivit trakasserade av mutantduvor utanför Magnolia Bakery
... sprungit runt i Central Park
... sett jättesöta fransmän i Central Park och nästan fått deras fotboll i huvudet.
... gjort bort sig inför några av de sötade killarna jag någonsin sett i Central Park. Tillråga på allt råkade de vara svenska. Och från Skåne.
Lägger upp bilder imorgon och skriver mer om dagen. Det är alltid galet händelserikt att bara gå omkring i New York, även om man är helt planlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0