God Morgon

Känner mig äntligen som en människa efter igår. En väldigt, väldigt trött människa. Jag hoppas verkligen att nästa vecka blir roligare än denna! Ska strax ut och käka "lunch" (frukost för mig, klockan är två haha) med Suss. Först ska jag svänga inom duschen och sedan lägga in kläderna på deras rätta plats i garderoben. Tvättade typ allt jag hade i fredags men då hade jag inte skuggan av en chans att hänga in dem och igår... orkade jag helt enkelt inte. Blä.
Ikväll ska jag tita på dansuppvisning! Kommer att missa Lostavslutningen, kommer att krävas STOR viljestyrka att inte titta på det jag faktiskt kommer att hinna, men jag ser hellre hela grejen imorgon än tio minuter av slutet ikväll. Gud, giv mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0