Good Morning Raintime

Jag hade så himla svårt att somna i går natt. Inte så farligt som det var förra veckan, men tillräckligt jobbig, jo tack. Tydligen har jag blivit så vekmagad att jag inte ens klarar att kolla trailers för skräckfilmer. Bra jobbat, Elinor. Jag tror det var en Nemi serie som jag läste där de pratade om att man borde ha åldersgränser uppåt istället, eftersom man blir känsligare och känsligare. Tycker det stämmer helt! För sex år sedan klarade jag av att se Passion of the Christ utan att blunda en enda gång, men nu blev jag fruktansvärt äcklad av en filmtrailer som jag inte ens tänker nämna namnet på här. Att se blod och liknande brukade inte vara ett problem, och inte heller tandläkaren. Haha... när vi gick dit med barnen förra veckan tyckte jag det var jättehemskt att bara vara inne i rummet med dem. Varför lär jag mig aldrig? Dum dum Elinor.
Nej, nu ska jag titta på Lost och äta upp min Ben & Jerry somn står och väntar på mig i frysen. Kan inte fatta att det bara är säsongsavslutningen kvar efter detta avsnitt! Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0