Happy Mothers Day!

Gjorde ingenting vettigt igår, det slutade med att jag satt hemma och kollade på anime och ritade. Höll på att klättra på väggarna i början av kvällen, men efter min lilla shoppingtur blev jag lugnare. Man behöver en kväll då och då när man inte gör någonting, var ganska skönt faktiskt. Nästa helg blir det full fart!
Vaknade inte förren kl 1 idag och blev helt förvirrad. Vad har hänt som gjorde att jag sov så länge? Jag brukar alltid vakna av att familjen gör ljud ifrån sig på ovanvåningen vid 9 tiden. Gick upp i pyjamas och insåg att jag var ensam hemma.
Hela H-högen knallade in ungefär fem minuter medans jag var uppe. Idag är det Mothers Day här och de skulle iväg till mormorn och äta middag.
Själv parkerade jag mig i soffan med datorn och käkade frukost. Pratade lite med Katie och planerade deras besök, inte långt kvar nu! Ska ta ledigt några dagars och förhoppningsvis blir det en trip till Philly! Jättekul! Längtar så mycket efter att hon och Louse ska komma på besök.
Sen ringde jag upp pappa och pratade med honom. Har inte hört hans röst sedan jag pratade i telefon på min födelsedag, så det var jättekul! Han kommer förhoppningsvis hit i början av September och då blir det nog en trip till Washington. Vita Huset here we come!
Sitter och lyssnar Diane Burch på Spotify. Skivan heter Bible Belt och känns verkligen sydstatsinspirerad. And that´s why I wanna go to Nashville... Riktigt amerikanskt, supermysigt.
Har redan börjat kolla lite på resor att göra under min trettonde månad här, och det finns en som går via buss från LA till NY, inom Nashville och Memphis... den varar visserligen i 22 dagar, men jag siktar in mig på den. Vem har inte drömt om att korsa USA på det sättet? Nåja, först får jag klara av Niagarafallen i Juni och Philly innan det. Älskar att resa, önskar att jag hade gjort det mer innan, men då var jag liksom inte färdig med älskade New York.
Ska ut ikväll och käka middag med Tereza... hon har farit runt på östkusten nu i några veckor. Avundsjuk!
Jag gillar min hårfärg just nu, men måste verkligen klippa mig. Ska nog försöka beställa tid till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0