Lördag

Hur kommer det sig att de dagarna man har sett mest fram emot ofta blir de segaste? Jag har precis slutat jobba och har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Eller imorrn. Planen var egentligen att jag skulle följa med grannen till hennes födelsemiddag inne i stan, men jag har inte hört ett ord från henne på hela dan. Ska nog sticka bort en runda till gallerian för att fördriva tiden lite grann, och får se vad som händer senare. Kanske kollar jag bara på film eller något.
Men finns det något störigare än när folk inte svarar när man försöker få tag på dem? Grr.
Inte hela världen faktiskt. Förkylningen sitter fortfarande i och jag har inte haft energi till något idag egentligen. Ska nog ringa hem tror jag. Yes, det prövar jag att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0