Mot helgen!

Den här veckan har nog varit en av de mest mentalt utmattande sen jag kom hit. Känslorna har sprungit upp och ner som en berg och dal bana. Hemlängtan har blandats med New York längtan, tritsress med stress, sömnproblem med alldeles för långa förmiddagsnaps, ilska med glädje. De senaste dagarna har helt enkelt varit galet fyllda av motpoler.
Jag är frustrerad över att det känns som att det inte händer någonting här med! Jag vill komma igång och resa, men mitt schema funkar för tillfället inte med mina kompisars som jag har lovat att resa med. Till Washington ska jag åka med pappa när han kommer hit i September, hur det blir med Philly vet jag inte riktigt, Niagarafallen ska jag till i Juni och jag och grannen far nog till Boston inom en snar framtid. Sen så vill jag boka biljetter till Kings Of Leon och Green Day, och fattar inte hur jag ska ha råd med allting. Allting går ju om jag verkligen vill, men jag vill inte vänta! Jag vill iväg nu! Vill åka till Miami med... blir väl till att spara, har varit duktig på det de senaste veckorna faktiskt. Uugh... det känns som att allting bara står stilla och det gör mig galen!
Nåja, helgen kommer nog att bli tillräckligt händelserik. Blir förhoppningsvis utgång till samma club som förra veckan men med andra personer ikväll, det är ett Sex and the City release party som är på g. Hoppas verkligen det löser sig med bilar och sånt ikväll så vi kan gå, är jättetaggad! Annars blir det nästan garanterat utgång imorgonkväll.
Om jag inte är döende imorgon kanske jag ska till Jersey Gardens, gallerian från Himmelen. Typ hundra outlet affärer och helt galna priser. Märkeskläder för typ halva priset... och då snackar vi typ Guess, Juicy Couture och andra underbara märken som jag älskar. Vill jättegärna åka dit och hoppas att jag kan klara det. Men... det borde ju gå... får helt enkelt slänga i mig ett gäng värktabletter och lite vatten, så borde jag vara fit for fight.
På söndag ska jag på dansuppvisning med familjen.
Back on track! Älskar att ha uppbokade helger!
Förra veckans partyoutfit! Behöver verkligen en ny klänning nu, kanske hinner springa och köpa innan jag ska ut ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0