Rooftop

Den enda ledtråden till vad jag ska göra ikväll tänker jag låta vara rubriken. Hmmm...? Hur som helst kommer det att bli jättekul! Ska träffa kompisar som jag inte har sett på ett bra tag, och jag har hela morgondagen fri vilket definitivt kommer att behövas!
Igår efter tandläkarbesöket på eftermiddagen åkte vi till gallerian för att kolla på lillkillens konstverk! Det var konstverk från kindergarten till high school utställda i gallerian. Vissa av dem var så fina! Först hittade vi inte lillkillens konstverk, men vi delade upp oss och lilltjejen och jag hittade det tillslut. Han var så stolt över det, alla var så stolta över honom! Superkul!
Träffade även vänner till familjen där vars dotter även hade några verk utställda. Den tjejen har talang så att det sprutar ur öronen på henne!
Efter det träffade jag Rowena på Dunkins. Vi är verkligen tjenis med indierna i kassan nu, haha! Fick kakorna som vi beställde gratis och var sin high five.
Sov dåligt igår natt och har därför tillbringat hela förmiddagen i sängen. Drömt om lite alla möjliga grejor som jag alltid gör på morgonen. Skulle egentligen sorterat tvätten och hunnit åka till gallerian för att inhandla lite utrustning till ikväll, men får göra det efter jobbet istället. Hellre att jag är utvilad och orkar dagen än att jag bara stressar runt som ett annat jehu. Var inte rolig för fem öre i morse alltså.
Måste bara tillägga att Gud avd jag hatar otrevliga människor. Och sen är jag jätteglad att det är helg imorrn. Oohh, det kommer att bli så kul ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0