Spindlar

Vi har blivit invaderade av spindlar! Bara idag har jag sett två stycken, och det har inte hänt sen jag vet inte när! Jag har i alla fall blivit ganska härdad, klarar nu att slå ihjäl en spindel med papper utan att behöva tio minuters downtime efter. Igår när Suss och jag satt och kollade på New Yorks skyline från Eagle Rock med var sin glass i hennes bil, krälade det en superäcklig vit spindel över fönsterrutan. Vi satte igång vindrutetorkarna, behövde lite downtime efter det, båda två. Var spindelgegga över hela rutan.
Annars  har det varit en väldigt bra dag idag. Kollade på nya Lost i morse, var så bra att jag höll på att tappa andan ett par gånger. Jag vill inte att denna serie ska ta slut, samtidigt som jag längtar efter slutet. Dessutom har jag kommit på att under finalavsnittet har jag lovat att gå och se lilltjejens dansuppvisning.
Om jag hade sagt detta till den fjorton-åriga Elinor som blev galen i Lost, skulle hon nog inte trott sina öron. Att ha tagit sig till USA och vara så dum att man missar final avsnittet för en unges dansuppvisning? Omigod. Vad har hänt med mig?
Nej men jag ser fram emot att få se det, faktiskt! Både dansuppvisningen och de sista Lost avsnitten, kanske bättre att kolla på det på internet vid tillfäller, slipper reklamen.
Imorrn ska jag följa med värdmamman och ungarna till tandläkaren och passa dem, och sen ska vi till gallerian, för lilkillens "konstverk" har blivit utvalda att visas upp i en utställning! Är så stolt över honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0