The Drama

Hittade en dator pa vandrarhemmet i wildwood vars tangentbord inte egentligen funkar, sa dom mig inte for att jag kanske inte skriver allting ratt nu. datorn ar verkligen ancient.

har varit en handelserik dag minst sagt. jag har badat i atlanten, brant mig ganska duktigt, tappat bort min planbok och hittat den igen under sangen, akt go kart och vunnit en mjukisapa och pruttkubbe.

kom in pa rummet och slog pa tvn for tio minuter sedan, och pa en gang mots man av en bild pa times sqaure. de hade hittat en bilbomb dar vid halv 7 tiden ikvall men lyckats desarmera den. laskigt. kanns som att jag kan times sqaure lika bra som min egen ficka vid det har laget, och att se bilder av den platsen helt ode gor mig lite nervos. saker kan ju faktiskt handa. i dagslaget vet de inte om det var ett terrordad eller bara en random galning, ingen aning om vad motivet var heller. skriver mer om detta senare nar min hjarna inte ar varmekokad.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har jag inte sagt det tillräckligt många gånger? Använd solkräm med hög skyddsfaktor!!

Hörde nyheten om bilbomben på Times Square! Då är det skönt att vara i Knislinge.

2010-05-02 @ 12:02:21
Postat av: Pappa

fast solskyddskräm hjälper väl inte mot bilbomber ??

Eller blannar jag samman saker nu ??

2010-05-02 @ 15:10:33
Postat av: Mamma

Ja, nu visar du blottor i simultanförmågan, men du är ju man!

2010-05-02 @ 17:35:55
Postat av: Elinor

Vi kanske kan försöka övertala polisen att smörja in allt som behöver skyddas med solkräm? Man ska ju inte bli bränd om man använder det...;)

2010-05-04 @ 05:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0