Underbara New Jersey

Full fart hela dagen! Efter skolan stack vi hem till Rowena och hade vattenkrig... var ca 27 grader varmt så det var superkul och helt underbart! Ungarna skötte sig också när vi kom hem och jag slutade relativt tidigt.
Lilltjejen har börjat läsa Harry Potter! Och hon älskar det! Jag är så stolt!
Hade au pair möte på TGI Fridays ikväll. Det var jättekul. Jag älskar au pairerna i min grupp! De flesta är hur roliga och gulliga som helst! Träffade några nya au pairer som jag klickade med, hoppas verkligen att jag får träffa dem igen! Superkul! Mina kompisar som jag i vanliga fall umgås med kunde inte komma, så jag var där med grannen och de andra spansktalade tjejerna. De var verkligen superhärliga! Önskar att jag hade mer tid att träffa dem, vi har alltid jättekul när vi väl ses.
Om alla dagar var som idag skulle jag aldrig tveka med att förlänga! Så underbart har det faktiskt varit!
Saknar bara att Louise och Katie inte är här nu som de skulle... Men om typ två veckor kommer Violete hit! Det ska bli så kul att få se henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0