Valborg

Om det är en sak som inte firas i Amerikas Förenta Stater så är det Valborgsmässoafton. För första gången i hela mitt liv har jag inte haft en enda tanke på hur jag ska fira, var jag ska vara, vad jag ska ha på mig. Skönt faktiskt! Jag har aldrig gillat högtider då man förväntas ha THE BEST TIME EVER. Ska nog fortsätta ignorera dem.
Imorrn ska jag och Suss ha lite valborgsmys. Vi har inga brasor inplanerade (man får tydligen inte elda, vi har kollat), men vi ska exprimentera med värmeljus och marshmallows. Och vi kommer iväg till the Shore! Så imorrn blir det stranden och kustmys för hela slanten! Ska bli så skönt att se lite annat än Livingston. Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken så jag kan bränna ut några skivor, är så trött att jag håller på somna på tangentbordet fast jag egentligen borde packa. Vi åker redan klockan 8 imorgon, och efter ungefär tre timmar kommer vi nog att anlända till Wild Wood, som stället heter. Ligger precis i södra New Jersey. Har en känsla av att detta kommer bli en kanonhelg. I Livingston ska det bli över 30 grader varmt, och något likanade i Wild Wood. Jag ska bada, även om jag fryser häcken av mig!
Neej, kanske bloggar från iPoden i helgen, men datorn får stanna hemma. Ha en bra helg så hörs vi på söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0