Adventspynt

Gud vad skönt att allt har kommit igång! Trivs bra på praktiken och tycker jag utvecklas. Får göra en del olika saker och får ta mer och mer ansvar, hur skönt som helst. Ändå är det inte precis som att jag stressar ihjäl mig, utan jag jobbar precis lagom. Hade nästan kunnat köra lite mer känns det som haha.
Trött är man när man kommer hem, hade tänkt att rita lite men inte gjort det på hela veckan. Lite trist nu när jag har massa idéer. Måste även se till att anmäla mig till CSN, har inte gjort det än. Suck.
Funderar även på att fixa en ny blogg, tycker den här börjar kännas lite utdaterad. Har inte så mycket att skriva om, innan var det ju mest USA och jag var mycket mer inspirerad att skriva där. Tyvärr lever jag inte ett lika spännande liv här i Knislinge som i New Jersey. Så det blir nog en adressändring och några andra förändringar om några veckor.
.
Ikväll köpte mamma med sig sushi och kinamat hem, GUD VAD GOTT DET VAR!! Alldeles för längesen jag åt det. Haha mamma överdoserade wasabin stackaren... Sen drack vi glögg samtidigt som vi julpyntade. Typ hälften av allt adventspynt har försvunnit och ingen har någon aning om vad det har tagit vägen. Trist. Stack hem till Louise sen och kollade på Idol, en annan kompis kom förbi, sen körde vi in till stan och hämtade hennes föräldrar och nu är jag hemma och lyssnar på Nu tändas tusen juleljus med Carola och har adventsljusstaken tänd. Är supertrött eftersom jag inte tagit en powernap på flera dagar.
Imorgon har jag faktiskt tänkt att fota lite, har inte fotat med kameran på evigheter! Älskar snön ute, man blir så himla inspirerad. Sen blir det av till 20 årsfest i Hässleholm, det ska bli skoj! På söndag vet jag inte vad som händer (förutom att det är julmarknad i Knislinge, på Tydingesjöns campingplats och i Osby. Tack vare praktiken kan jag numera allt om alla julmarknader i trakten haha). Blir väl adventsmys, samt att jag tänker börja måla lite någon julklapp.
.
Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0