Första Advent

Vilken bra dag jag hade igår. Startade dagen med att gå en runda upp till stallet i snön och fotade lite, sen var det bara att skynda hem och stressa som vanligt för att hinna blir klar till festen! Det hann jag fast jag fick springa för att inte missa bussen. Jag var även fotograf där under kvällen fast jag var lite nervös för kamerans skull, men den överlevde. Det var det vanliga gänget från Hässleholm med omnejd samt lite andra människor jag inte träffat innan. Men de verkade trevliga och det är alltid kul med lite nya ansikten! Det var en kul fest, grannnarna ringde på och klagade över att vi var för högljuddda, några dansade på borden och ett par utstyrslar blev nerspillda av drinkar.
Var hemma och somnade vid halv fem. Bästa sömnen på länge efter en fest måste jag säga. Inga skumma drömmar och vaknade efter att ha sovit precis lagom lång tid. Åt lunch framför idol på TVn och nu har jag städat upp lite på rummet.
.
Satt och kollade genom bilderna från igår och tittade upp, och då var det verkligen helt vitt utanför fönstret. Snön vräkte ner! Syns inte så mycket på fotot bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0