förvirrad.se

Hahahaha, dags att sätta igång och använda kalendern nu Elinor kanske? Smarta jag hade fått för mig att det var idag jag skulle in och hjälpa moster, när det egentligen var på torsdag. Tur att jag ringde för att dubbelkolla, annars hade jag kört in till stan i onödan. Bra där!
.
Nej, då blir det istället lite jobbsökande för första gången på alldeles för lång tid. Sedan sortering av viktiga papper som ligger utspridda lite varstans i rummet och kanske en ridtur ikväll. Längtar verkligen till skolan börjar så jag slipper pressen över att hitta jobb eller praktikplats, känns liksom hyfsat omöjligt just nu. Tydligen är det inte så många som känner för att ta emot en praktikant ett par månader innan jul... Jaja, det är ju bara att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0