Fredag

Gud vad jag sov länge idag! Behövdes kanske efter de senaste dagarna... jag har mått riktigt dåligt. Känt mig sjuk, haft ork till noll och ingenting och haft ett ickeexisterande tålamod. Idag mår jag i alla fall bättre, och tur är det för jag har en massa saker att göra i eftermiddag. Jag måste ringa till idioterna på Telenor, för de har inte fattat att jag ska ta väck försäkringen på mobilen, trots att jag redan har ringt dem ett par gånger och sagt just det. Fattar de det inte nu så byter jag. Ska handla och kanske dra en sväng till systemet. Rummet ser ut som en krigszon så det blir städning. Dessutom ska jag fylla i ett par papper till försäkringskassan, och kolla genom mina uppgifter på studera.nu. Måste egentligen fixa en e-legitimation också så jag kan ansöka om CSN.
Jag har i alla fall fått mina pengar från kursen jag gick för ett par veckor sedan! Var så duktig, satte över typ 80 % till sparkontot att ha till Stockholmsresan. Men jag köpte även ett par stövlar/kängor på Din  Sko igår, och ett linne och en t-shirt på Cubus. Jag behövde verkligen ett par nya skor, och linnen kan man inte ha för många av. Måste passa på när de är på rea. Jag hade egentligen velat ha en klänning, men hittade verkligen ingen som jag gillade. Inte lönt att lägga pengar på det då. Får vänta några veckor.
.
Och vad händer i helgen då? Kanske blir fest ikväll i Hässleholm om jag är up for it, imorgon blir det tjejkväll och på söndag fönsterputsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0